Nyt magasin Discover LINDØ er udkommet

/ 30.03.2017

En ny udgave af magasinet, der fortæller om aktiviteter på – og relateret til – industrierne på Lindø, er udkommet.

Kært barn har mange navne, og over tid har vores magasin skiftet navn et par gange, og det seneste LOOKOUT har nu skiftet navn til Discover LINDØ … nyt navn og nyt design. Vi synes, at tiden var inde til nytænkning og indhentning af ny inspiration, og vi synes selv, at vi er kommet godt fra start med Discover LINDØ i et nyt, stærkt og inspirerende samarbejde med Mediegruppen i Vejle.

Nye ideer og stærke samarbejdspartnere er også temaet i denne udgave af Discover LINDØ. Vi stiller her skarpt på maritim innovation set gennem bl.a. landets største reparationsværft FAYARDs øjne og trækker tråde til nogle af deres samarbejdspartnere på Lindø. Vi fokuserer på digitalisering, muligheder og udfordringer og giver et kort rids af skibsfarten set i et historisk og globalt perspektiv.

Jeg håber, at temaet om maritim innovation, digitalisering og samarbejde vil fange din interesse, og at elementer fra den maritime branche også vi inspirere til nye tanker i andre sammenhænge.

Rigtig god læselyst!

Carsten Aa, administrerende direktør, LINDØ port of ODENSE A/S