Ønsker du ikke at modtage cookies fra OdenseHavn.dk, kan du i de fleste nyere browsere vælge avancerede cookieind-stillinger under internetindstillinger og tilføje dette domæne til listen over websites, du vil blokere cookies fra. Herinde kan du også slette individuelle cookies eller alle de cookies, som din browser har gemt.  Hvis du sætter din browser op til at nægte cookies, skal du være opmærksom på, at der kan være funktionali-tet på forskellige websites, der ikke virker. Hvis du ikke ønsker, at dit besøg skal registreres af Google Analytics, kan du benytte dig af Google's Opt-Out Browser Add-on. Vær opmærksom på, at dine besøg på andre sider, der anvender Google Analytics, heller ikke vil blive registreret, hvis du installerer dette browser plugin.

• Vi bruger også tredjeparts services fra Google. Tredjepart modtager i den forbindelse information om din browser, IP-adresse og de sider, du besøger på OdenseHavn.dk. Er du samtidig med dit besøg logget ind på Google, kan disse data kobles med din profil på denne tjeneste. Dette ligger uden for Odense Havn’s kontrol og er derfor udelukkende et forhold mellem dig og tredjepart.

Brug af personoplysninger
Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (inte-resser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desu-den: Navn, telefonnummer, e-mail og virksomhed. Det vil typisk være i forbindelse med, at du anmoder om at få tilsendt materiale og blive kontaktet herom.
Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart, med mindre du selv udtrykkeligt giver tilsagn hertil. Personoplysninger bruges til at gennemføre den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Oplysningerne bruges derudover til at få større kendskab til dig og øvrige brugere af websitet. Denne brug kan bl.a. omfatte undersøgelser og analyser, der er rettet mod en forbedring af vore produkter, tjenester og teknologier.
Hjemlen til ovenstående behandlinger findes i persondataforordningens art. 6, stk. 1, litra a eller f.

Kontakt vedr. personoplysninger
Alle registrerede har ret til at få information om og gøre indsigelse mod behandlingen af sine personoplys-ninger. Hvis du mener, at Odense Havn behandler oplysninger, der er urigtige eller vildledende, eller at vores behandling er i strid med den gældende persondataretlige lovgivning, herunder Persondatafor-ordningen, kan du anmode os om at få berigtiget, slettet eller blokeret disse oplysninger. Vi vil besvare en sådan anmodning, så hurtigt som det kan lade sig gøre. Vi besvarer typisk anmodninger inden udløbet af 10 arbejdsdage.

Hvis du måtte være af den opfattelse, at der behandles oplysninger om dig i strid med persondataforordnin-gens regler, har du mulighed for at indgive klage til Datatilsynet.

Ejeroplysninger
Dette website udbydes af:
Odense Havn
Kystvejen 100
5330 Munkebo
E-mail: info@odensehavn.dk

Læs privatlivspolitik vedrørende adgangskontrol og videoovervågning her

Lad os starte med at dele verden

• This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.