Commercial Managers søges

/ 10.03.2020

Commercial Manager – Industry & Logistics
Commercial Manager – Real Estate

Grundet situationen omkring Coronavirus vil rekrutteringsprocessen desværre blive forsinket. Vi satser på at indkalde til samtaler i starten af april – afhængig af situationen bliver det enten via fremmøde eller via Skype.

Vores vision er, at LINDØ port of ODENSE A/S som international erhvervshavn skal være kundernes foretrukne industriklynge og logistikpartner. Vi har helt unikke faciliteter, og vi investerer målrettet i at bevare vores førerposition som Danmarks største industriklynge. Og vores muligheder rækker langt ud over Danmarks grænser.

Commercial Manager – Industry & Logistics

Vi har brug for en stærk commercial manager til at styrke salgsindsatsen overfor nye kunder indenfor industri, offshore vind og logistikbranchen.

Du bliver en del af et stærkt og ambitiøst salgsteam og en professionel organisation. Vi lægger stor vægt på din evne til at kunne indgå i vores team.

Se hele stillingsopslaget: Commercial Manager – Industry & Logistics

Commercial Manager – Real Estate

Vi har brug for en stærk commercial manager til at pleje og udvikle vores portefølje af eksisterende lejere. Vores udlejningsforretning udgør en væsentlig del af vores forretningsgrundlag. Køb og salg af fast ejendom er en integreret del af vores udlejningsforretning.

Se hele stillingsopslaget: Commercial Manager – Real Estate