Afdelingsleder – Logistik & Havn søges

/ 20.03.2020

Vores vision er, at LINDØ port of ODENSE A/S som international erhvervshavn skal være kundernes foretrukne industriklynge og logistikpartner. Vi har helt unikke faciliteter, der skaber optimale rammer for produktion, lagring og udskibning af store komponenter til kunder inden for offshore, vind, maritim og tung industri, og vi investerer målrettet i at bevare vores førerposition som Danmarks største industriklynge. Og vores muligheder rækker langt ud over Danmarks grænser.

Vi søger en stærk og empatisk afdelingsleder til Logistik & Havn, der får det operationelle ansvar for kranoperationer op til 1200 tons, vedligeholdelse samt havnekontoret. Afdelingen er altid klar til at yde service i form af eks. kranoperationer med kort varsel til vores kunder, så overblikket skal bevares, selv om planer ændres fra dag til dag. Afdelingen har 31 engagerede medarbejdere, der består af mellemledere, teknikere, havnekoordinatorer og specialarbejdere.

Læs hele jobopslaget: Afdelingsleder – Logistik & Havn