HSS

Hos LINDØ port of ODENSE går vi ikke på kompromis med sikkerheden.

Ved tunge løft og specialtransporter planlægges projekterne nøje i samarbejde med kunden, og ved igangsættelse afholdes toolbox-møder, hvor forløbet gennemgås for alle involverede, og teamet afklarer, hvem der har hvilke opgaver i processen. Processen kan synes omstændelig for udenforstående, men sikkerheden for de medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder, der er involveret i projektet, er afgørende. Samtidig sikrer gennemgangen af operationen med alle involverede, at LINDØ port of ODENSE opretholder den høje kvalitet i opgaveløsningen for ligeledes at undgå skader på gods og materiel.

Sikkerhed er omdrejningspunkt i alt, hvad vi laver. Den tekniske og praktiske planlægning af hver enkelt opgave i operationen har altid som mål, at operationen skal udføres sikkerhedsmæssigt forsvarligt. Med tunge og komplekse løft kan det gå rigtig galt, hvis noget går galt, og derfor går vi aldrig på kompromis. LINDØ port of ODENSE beregner og udfører tunge, komplekse løft efter DNV’s internationalt anerkendte standarder, med mindre kunden har konkrete ønsker om, at opgaven skal gennemføres efter andre, anerkendte regelsæt.