Syddansk Universitet (SDU)

Din virksomhed har en lang række muligheder for at komme i tættere kontakt med studerende, forskere og de kompetencer, som Syddansk Universitet byder på.

Vi finder sammen med dig og din virksomhed frem til, hvilke af de mange muligheder der er for samarbejde mellem virksomheden og Syddansk Universitet.

Vi er parat til at afdække hvilket behov, din virksomhed har og kan derefter tilbyde en bred vifte af muligheder. Løsninger, der er til gavn for din virksomhed.

SDU formidler kontakt mellem erhvervslivet og SDUs ca. 31.000 studerende. Det sker både som en service til virksomhederne, der ønsker at samarbejde med studerende om job, studenterjob, projekt og praktik, samt i forbindelse med vores vejledning og karriererådgivning og vores mange arrangementer for studerende.

Vi tilbyder derfor en høj service til virksomheder samt direkte kontakt til en attraktiv målgruppe; dygtige og højt kvalificerede potentielle medarbejdere. Uanset om der er behov for et stillingsopslag, en praktikant eller et studiejob, kan du henvende dig til SDU og få hjælp.

Hos SDU ønsker vi, at universitetetsstuderende oparbejder kontakt til erhvervslivet i løbet af deres studietid. Derfor inviterer vi løbende virksomheder til karrierearrangementer.  Dette giver mulighed for at møde de studerende på SDU.

Udover samarbejde med studerende har din virksomhed også mulighed for at indgå samarbejde omkring den nyeste forskning.

SDU Kontaktperson Dennis Færch Broch defb@sdu.dk   T:6011 2230

sdu.dk