Terminal City

Terminal City er en traditionel dansk godshavn med løsgods over kaj. Havnekraner inklusiv bemanding er til rådighed for virksomheder på havnen, og udover disse industrikunder forefindes en lang række produktions- og servicevirksomheder på havnen.

Havnerelaterede servicevirksomheder

Virksomheder på Terminal City

På havnen har Odense Kommune faciliteter for fritidssejlads. Bl.a. en flydende restaurant har etableret sig langs kajerne, hvor også Nordatlantisk Hus - også med restaurant - holder til. En tur på vandet i kajak eller på vandcykel er der også mulighed for, og Odense Havnebad er indviet i sommeren 2016, hvor der er gratis adgang for alle.

denfedeand.dk

nordatlantiskhus.dk

kajens.dk

odense-idraetspark.dk

Lystbådehavne/Sejlklubber i Odense:

odensesejlklub.dk

odenseyachtklub.dk/medlemskab

msfrem.dk

stigebaadehavn.dk

odensemotorbaadsklub.dk

… og også for gæstesejlere ligger Odense Byhavn inderst i havnen tæt på byens liv med adgang til fællesfaciliteter på Havnepladsen.

På Byens Ø findes en lang række aktiviteter for alle aldre, hvor både foreningsmedlemmer og dagsgæster kan få glæde af forskellige faciliteter inden for minigolf, parkour, fodbold, legepladser og meget mere.

oplev.odense.dk

LINDØ port of ODENSEs medarbejdere forefindes på pladserne eller på
Havnekontoret, Noatunvej 2.